Z dziećmi.pl

wyjazdy z dziećmi | pomysły na weekned | porady dla podróżujących z dziećmi

Aktywnie

W ciągu tygodnia także można aktywnie i radośnie spędzać czas z naszymi milusińskimi. W dziale Aktywnie opisujemy różne pomysły na twórcze, ciekawe i zawsze przyjemne spędzenie czasu z dziećmi. Znajdziesz tu różne sprawdzone pomysły, a jeżeli będziesz miał inne, własne, którymi zechcesz się z nami podzielić – zamieść je na naszej stronie!

ofertaSerdecznie zapraszamy na rodzinny urlop w hotelu Czarny Potok Resort & Spa w Krynicy Zdrój.

Proponujemy Państwu letnie pakiety wakacyjne w naszym hotelu. To doskonałe miejsce i propozycja, aby połączyć wypoczynek dla rodziców z całą gamą atrakcji dla najmłodszych. Malownicze …

Lato w Dolinie Stubai – oznacza różnorodność, przygodę i jednocześnie spokój. Bez względu na to, czy chcecie pochodzić po górach, uprawiać wspinaczkę, jeździć na rowerze, latać na paralotni czy po prostu tylko się odprężyć, uroczy krajobraz doliny lodowcowej sprawia, że …

Którego dnia Piotruś powiedział – „Mamusiu, chciałbym zrobić miseczkę”. Okazało się, że przypomniały mu się zajęcia z gliny u znajomych w Lublinie w pracowni ceramiki i rękodzieła artystycznego „ŻYWIOŁY ZIEMI”. Byłam bardzo zaskoczona, że po roku nagle mu się to …

Zbiegły się w czasie dwie rzeczy: najdłuższy weekend na świecie (majówka 2013 poszerzona o 3 dni urlopu daje w sumie 9 dni wolnego) oraz rodzinna impreza w Karpaczu. Okazja zatem aż się prosiła, aby wybrać się na przedłużoną, rodzinną majówkę …

Program Selekcjonujący Obiekty Noclegowe Przyjazne Dzieciom. Zapraszamy! Selekcja ruszyła !!!!!

Misja

Misją Gufika jest dostarczenie precyzyjnych informacji o miejscach spełniających określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria założone przez Gufika otrzymują specjalne certyfikaty.…

Victoria jeździ na rolkach. Ja raczej walczę o życie niż jeżdzę. Młody też się napalił na ten pomysł.

Zaczęło się więc od wizyty u kolegi wujka Studni, który prowadzi sklep z rolkami – trzeba zakupić ochraniacze do rolek (bez tego …

Za 2 tygodnie wyjeżdżamy z młodym do Egiptu. Postanowiłem zatem, że pochodzimy intensywnie na basen - może uda się go na tyle nauczyć pływać, aby sam bujał się w wodzie i oglądał sobie kolorowe rybki...

Pszczyna to prześliczne miasteczko położone zaledwie pół godziny jazdy od Katowic. Wybraliśmy się tam z tam na weekend z młodym – plan wycieczki przewidywał:

• zwiedzanie zamku, starówki, ogrodów pałacowych
  • koncert operowy pod gołym niebem na tarasach zamku
  • zwiedzanie zagrody żubrów
Specjalnie dla najmłodszych otworzyliśmy szkółkę pływania Delfinki. Jako członek-założyciel Polskiego Stowarzyszenia Pływania Niemowląt specjalizujemy się w zajęciach ogólnorozwojowych dla niemowląt i nauce pływania dla dzieci w wieku przedszkolnym...

Może zainspirują Cię także relacje z dlaszych wyjazdów z dziećmi?

narty Włochy Pani Maja wraz ze swoją rodziną wybrała się na narty do Włoch. Dzieci uczestniczyły w programie przygotowanym specjalnie dla nich, a dorośli mogli szusować na stokach bez obaw o swoje dzieci. Poniżej krótka relacja z ich wyjazdu – narty Włochy: Dzień dobry, Tak, wyjazd udany i wszystko w porządku. Zarówno rezydentka, jak i […]
Jeszcze raz wielkie podziękowania bo to był niezapomniany urlop. I tak nam narobił apetytu, że już byśmy szukali następnego na przyszły rok. Ale to może we wrześniu :P
safari nurkowe Laluni Poniżej relacja z wyprawy – safari nurkowe Laluni: Pani Victorio, Wyjazd był doskonały:). Łódź bardzo komfortowa, załoga pomocna i sympatyczna, świetny dive instructor, doskonałe nurkowanie (jakie silne prądy!!! – daliśmy radę:), dobry kucharz… Ku mojemu zdziwieniu mogliśmy z mężem razem nurkować gdyż naszymi dziećmi opiekowała się w tym czasie załoga:). Dzieci były […]
Zadzwonił do mnie Piotr "hej, Vicky, przygotuj mi jakąś ofertę do Dahab na wrzesień" – nurkowanie Egipt. Powiedziałam "wiesz co, w sumie chętnie bym się tam z Tobą jeszcze raz wybrała" i to spowodowało stworzenie na prędce sympatycznej grupki: kilku przystojnych facetów, kilka fajnych lasek, dwa małżeństwa i Piotruś, mój synek, w owym czasie niespełna 2-letni.
W trakcie 6 nurkowań widziałem 2 ośmiornice, dużą murenę, Angel sharka, 2x barakudy, ogończę, mątwy, duże grupery kraby ślimaki nagoskrzelne i innych sporo. Rafa może nie jest zbyt kolorowa, ale fajnie ukształtowana. Wraki też ładnie położone obok siebie jeden na 30-40m drugi na półce na 15-25m.
Już wróciliśmy z Marsa Alam. Chcieliśmy Pani podziękować za zaangażowanie. Pogoda była po prostu de best 33-37 stopni, woda w basenie od 29 do 31,5. Żółwie widzieliśmy, skrzydlice, rafa bardzo zadbana. Jedzenie dla nas było ok, dzieci problemów nie miały.
Mieszkając w okolicach Monastiru, skorzystaliśmy z jednej z dwóch baz oferujących nurkowania w morzu w okolicach Monastiru. Oprócz ciekawego wraku „Saduk”, głębokość 22-24m, głównie ryby tuńczykowate. Dno to głównie piach, obumarła rafa ze skałami. W okolicach był jeszcze wrak helikoptera, nie byliśmy tam, zabrakło czasu.
Rozpoczynając swoją relację zacznę od faktu, że jeśli ktoś szuka miejsca gdzie toczy się bujne życie wieczorno-imprezowe, to tego tam nie znajdzie. W hotelu Santa Marina Beach jest przede wszystkim spokój. Miła atmosfera oraz czystość przemawia za wybraniem tego hotelu.
Delfinarium na terenie hotelu (UWAGA – jeden pokaz na tydzień darmowy dla gości hotelowych – proszę nie płacić :). Panie w recepcji (rosyjski i angielski znają na pewno) powiedzą w który to dzień.
Zdjęcia z udziałem delfinów, głaskanie (są takie aksamitne,. ciepłe), pływanie na pontonie (to dopiero było przeżycie, czuliśmy jakbyśmy płynęli motorówką!) Mikołaj piszczał z radości tak głośno, że aż uszy bolały.
Wyjazd na spotkanie z delfinami dla fundacji "Mam Marzenie" do hotelu Jałta na Ukrainie, wraz ze zwiedzaniem, show oraz spotkaniem z delfinami na Krymie. Oto relacja z wyjazdu – pływanie z delfinami Krym.
Musiałem koniecznie zanurkować sobie po niemal półtorarocznej przerwie. Czułem po prostu, że kręgosłup mi wysycha i wiedziałem, że tylko cisza Morza Czerwonego jest w stanie doładować mi akumulatory. Pani Karolina znalazła mi hotel i poleciła pewną bazę nurkową.
Chcieliśmy poinformować iż hotel Al Nabila jest naprawdę godny polecenia (zdjęcia w folderze jednego z organizatorów to jakaś porażka i antyreklama i gdybym nie miała zdjęć od ludzi, którzy tam byli, to straciłabym możliwość pojechania w tak piękne miejsce, bo po folderze bym go nie wybrała).
Pierwsze wrażenia z Pandan – tak zapewne wyglądało kiedyś w raju. Malutka wysepka na środku oceanu, piękna biała plaża, szum palm i fal, chatki z trzciny i bambusa, na środku wyspy skalista góra z przecudnym widokiem. Zostaliśmy powitani oczywiście orzechami kokosowymi ze słomką, a chwilę później przepysznym obiadem z owoców morza.